top of page

6 האתרים הכי מומלצים להורדת וקטורים, תמונות, וידאו ואייקונים בחינם לגמרי

עודכן: 19 באוק׳ 2021

במיוחד היום, בתקופת הקורונה, כל כך הרבה עסקים מוצאים את עצמם מקימים אתרים בימים ספורים כדי להחיות את העסק ולחבר אותו למציאות הקיימת.

אז במקום שתחפשו איפה אפשר ואיך אפשר להוריד מדיה ואייקונים לשימוש חופשי לאתר שלכם, או לבאנרים לפרסום, ריכזתי עבורכם את המומלצים שלי!


לאתר FREEPIK יש חומר אינסופי כמעט של גרפיקות. תמונות, וקטורים, אייקונים וקבצי PSD. חשוב לשים לב, יש לתת קרדיט ליוצר הגרפיקה שהורדתם. לכל קובץ שאתם מורידים, מצורף קובץ רישיון, ובו כתוב איך לממש את הרישיון החופשי שלכם. בד"כ מצורפת כתובת HTML שאותה אנחנו יכולים להוסיף מתחת לגרפיקה באתר וזה יוצר לינק ליוצר הגרפיקה.

כלומר, אתם בסך הכל נותנים קרדיט למי שיצר את זה ומקבלים את זה בחינם, אין כסף.

אפשר לחפש לפי סוג הגרפיקה, לפי מילות חיפוש, לפי צבעים, לפי תכנים חינמיים ותכנים בתשלום. כמו שתשימו לב בהמשך המאמר, תראו שאני מאוד אוהבת התכנים של FREEPIK. מי שמכיר את האתרים ודפדף או הוריד קבצים, יכול להעיד שהגרפיקות המוצעות הן באיכות מאוד גבוהה ונדיר שלא מוצאים מה שמחפשים.


אתר FLATICON מבית FREEPIK. שם תוכלו למצוא סוגים רבים של אייקונים, בכל הצבעים, המינים והצורות - כמובן בעיצוב שטחי. גם שם לרוב מקבלים קבצים פתוחים וניתן לשנות ולהתאים את האייקון בדיוק לצרכים שלכם. כל אייקון שחיפשתי, מצאתי שם. מומלץ מאוד!


גם אתר SLIDESGO הוא מבית FREEPIK. שם תוכלו למצוא טמפלטים למצגות מבלי לשבור את הראש. יש להם טמפלטים כמעט לכל נושא. שווה מאוד להיכנס למי שאין זמן וידע ליצור מצגת מקורית.



גם STORIES הוא מבית FREEPIK. כשאתם רוצים להעביר מסר או רעיון במהירות, איורים הם הכלי הכי טוב בשבילכם. האיורים יעזרו לך להדגיש בדיוק את המסר שאתה רוצה להעביר. שווה להכנס, לבדוק ולבחור את האיורים המתאימים ביותר לפרויקט שלך.


מאגר תמונות ווידאו גדול מאוד של נופים, אנשים, אינטרקציות, סיטואציות, דוגמנים ודוגמניות.

יוצרי המדיה, הצלמים, הם ברמה גבוהה ולכן מקבלים תמונות ווידאו ברמה מאוד גבוהה. אתם יכולים להוריד תמונות וקטעי וידאו מבלי לתת קרדיט ליצרנים.



באתר Pixabay יש "פילטר של חיפוש בטוח", שנועד לחוסם תמונות מיותרות. מבחינתי Pixabay ו-Pexels נמצאים באותה רמה. Pixabay מספקת תמונות וסרטונים איכותיים בחינם. מאפשרת לך להוריד תמונות וקטעי וידאו מבלי לתת קרדיט ליצרנים. מלבד תמונות וסרטונים, היא מציעה גם גרפיקה וקטורית ואיורים.






איך תוכלו לזהות בעצמכם אתר להורדת מדיה איכותית?

יש היום המון אתרים שמציעים הורדת מדיה בחינם, אך לא כולם איכותיים. אז איך בכל זאת תדעו להבחין בין האתרים האיכותיים לבין הפחות?

אין ספק שכל האתרים הללו מציעים תמונות יפות ומרהיבות, אך שווה לבדוק האם הוא עומד בסטנדרטים הבאים:

- אוסף גדול של תמונות ו/או וידאו באיכות גבוהה.

- תמונות ו/או וידאו שיכולים לשמש למטרות עסקיות או אישיות.

- אתר ידידותי למשתמש שלא מסבך את הגולש יתר על המידה.

- אפשרות להוריד את התמונות בחינם.

- פילטרים לחיפוש מהיר וממוקד.


 

עדיין אין לכם אתר בוויקס? לחצו על הכפתור ותבנו אתר עוד היום!



מכירים אתרים נוספים ששווה להמליץ עליהם?

אשמח שתשתפו אותי בתגובות.

2,307 צפיות0 תגובות

היי, אני תמי קטש

מרצה ומדריכה לבניית אתרים בפלטפורמת וויקס. זו הפינה שלי לחלוק אתכם את הידע שלי ולענות

על שאלות נפוצות בנושא

בנייה ועיצוב אתרים ב-WIX.

חוברת תמציתית וממוקדת שחיברתי לעוקבים שלי במתנה הכוללת תרגול לייעול

ומיקוד העסק שלכם.

Tami Katash Blog
Tami Katash youtube

שמים דגש על

הפרטים ה"קטנים"

bottom of page