top of page

הדבר הכי חשוב בהקמת אתר - הוספת ערך לאתר שלכם

עודכן: 19 באוק׳ 2021

מה יגרום ללקוחות שלכם לחזור לאתר שלכם, לבצע רכישה נוספת או להתעניין במשהו חדש?

כל כך הרבה אתרים בנויים כמו כרטיס ביקור אחד גדול ומאוד מפואר שנועד לספק לגולש מידע על העסק, תחום העיסוק שלו ופרטים ליצירת קשר. אמנם אלו פרטים חשובים מאוד ועלינו לשלב אותם באתר - ללא ספק. אבל אל לנו לעצור שם. אנחנו צריכים ליצור ערך מוסף ללקוח שלנו כדי שהוא יחזור אלינו שוב ושוב, יסתקרן, ילמד ויחווה את האתר כל פעם מחדש.

ישנן מספר דרכים שבהן תוכלו להוסיף ערך לאתר שלכם ואתם יכולים לבחור להשתמש רק באחת מהן או בכמה. כך או כך, האתר יהווה ערך ללקוח.

הנה כמה מהם:


1. לעזור ללקוח לבצע רכישה.

אם התכלית של האתר היא למכור מוצרים אונליין, זה לא מספיק רק לפרסם באתר את המוצרים שלך ולציין את המחיר. אתה רוצה לעזור ללקוחות שלך לבצע את הרכישה הזו בידיעה שזה מה שיענה על הצרכים שלהם, זה מה שיפתור להם את הבעיות. לדוגמה, אם באתר שלך אתה מוכר מעיל וכרגע אתה רוצה לשים דגש על המכירות שלו, אתה תבליט אותו. אתה יכול לשלב אותו בדף הבית שלך עם מוצרים משלימים או לתייג אותו כ"רב מכר" בקולקציה, כך שהלקוחות יראו שזה המעיל שכולם רוצים והוא יכול להיות גם שלהם.

דוגמה נוספת, אתם יכולים לכתוב על מוצר מסוים שהוא עוצב במיוחד על מנת להדגיש את הקימורים המחמיאים בגוף ולחטב אותו וכו'. הכל תלוי כמובן לאיזה קהל יעד פונים ומה הצורך של אותו קהל יעד.


2. מקור לידע.

גם אם אתם לא מוכרים דבר באתר שלכם, אתם עדיין צריכים ליצור ערך ללקוח שיחזור אליו, הרי לא סתם הקמתם את האתר הזה. אתם יכולים ליצור פורום, בלוג או אתר שכולו נועד לענות על שאלות, לדוגמה האתר https://www.askp.co.il/


3. לימוד והקניית כלים.

הרוב המוחלט של האנשים שמעבירים ידע וכלים - נמצא ביוטיוב. כל היוטיוברים שהפכו לסלב בעקבות הסרטונים שלהם, בסך הכל מעבירים את הידע שלהם ומשתפים בכלים שלהם.

ערוץ ביוטיוב זה נהדר, ועם זאת, מה עם אתר משלכם?

חשוב מאוד ליצור את המקום שלכם שבו אתם מאגדים את כל הסרטונים , המאמרים והטיפים שאתם נותנים לעוקבים שלכם. הכל יכול להיות מקושר ליוטיוב כמובן, ועם זאת שיהיה מאוגד תחת המותג שלכם באתר שלכם.

השלב שאליו כל יוטיובר שואף להגיע הוא להיות "גורו" בנושא שבו הוא נוגע.

אז קחו בחשבון, שעם עבודה קשה, העלאת תוכן מקורי ומעניין לאתר שלכם, תוכלו בסופו של דבר לתרגם את זה לכסף.

כשאתה מגיע למעמד מסוים בעולם הוירטואלי, שבו יש לך הרבה עוקבים ואתה הופך ויראלי, מהר מאוד פונים אליך ספונסרים. אתה אפילו לא צריך להתאמץ להגיע אליהם, הם פשוט יגיעו אליך ויציעו לך שיתופי פעולה בתמורה לכסף או למוצר שלהם במתנה.

 

עדיין אין לכם אתר בוויקס? לחצו על הכפתור ותבנו אתר עוד היום!


אז איך אתם חושבים שהכי מתאים לכם ליצור ערך מוסף ללקוח שלכם באתר?

שתפו אותי ואשמח לבקר באתר שלכם =]

56 צפיות

היי, אני תמי קטש

מרצה ומדריכה לבניית אתרים בפלטפורמת וויקס. זו הפינה שלי לחלוק אתכם את הידע שלי ולענות

על שאלות נפוצות בנושא

בנייה ועיצוב אתרים ב-WIX.

חוברת תמציתית וממוקדת שחיברתי לעוקבים שלי במתנה הכוללת תרגול לייעול

ומיקוד העסק שלכם.

Tami Katash Blog
Tami Katash youtube

שמים דגש על

הפרטים ה"קטנים"

bottom of page