top of page

וויקס או וורדפרס | WordPress Or Wix

עודכן: 19 באוק׳ 2021

תמיד שואלים אותי למה החלטתי לבנות אתרים דווקא על פלטפורמת וויקס ולא על וורדפרס. זה מגיע גם מלקוחות וגם מקולגות שעובדים על וורדפרס.

כמובן שאני לא יכולה להגיד לכם באופן חד משמעי מה יותר טוב עבורכם. אבל עבורי, לאחר התנסות והקמת אתר בוורדפרס, החלטתי שזה פשוט לא בשבילי.

מכיוון שאני בונה אתרים ללקוחות שלי ובסופו של דבר אני צריכה להגיש להם אותו ולהביא להם לנהל את האתר ולבצע שינויים כאוות נפשם לאחר ההגשה, אני יכולה להיות רגועה שהם יוכלו להתמודד עם המערכת של וויקס ולהסתפק בשעת הדרכה כללית לניהול האתר ממני. זה חוסך המון כסף ללקוחות שלא צריכים להיות תלויים בי ובשום גורם מקצועי אחר כדי להוסיף תכנים ולשנות דברים באתר שלהם.

אז קחו בחשבון שמי שאין לו ידע בתכנות ובניית אתרים, יהיה לו קצת יותר מאתגר לנווט במערכות וורדפרס. שלא בהשוואה לוויקס, ששם הכל פשוט וקל ובנוסף יש לך תמיכה מטעם וויקס 24/7 בחינם.


דבר נוסף שאני מאוד אוהבת בוויקס זה שאתה לא צריך לבזבז זמן על חיפוש אתרים "מארחים" לאתר שלכם, ובעצם אתה יכול לבנות את האתר לגמרי בחינם על השרת שלהם. התשלום החודשי הוא רק למי שמעוניין להסיר את הפרסומת של וויקס ולשדרג את האתר לצורך הוספת פיצ'רים לעסקים וכו'. וכמובן, גם פה יש לכם אופציה לבחור מבין מספר תכניות פרימיום במחירים שונים – שגם עליהם יש כל מספר שבועות 50% הנחה! חשוב לציין שמי שרוכש תכנית פרימיום בוויקס מקבל גם דומיין בחינם למשך שנה.


ההתמודדות עם SEO מעולם לא הייתה נוחה יותר. לוויקס ישנו ממשק בסיסי ומתקדם לאינדוקס האתר שלכם בגוגל ולשיפור תוצאות החיפוש שלו. להרחבה בנושא הזה אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבתי בנושא בלינק הזה.


כמו שציינתי בהתחלה, העיצוב בוויקס הרבה יותר קל, בשיטת Drag And Drop. אתם מקבלים סרגל עריכה עם עיצובים מקוריים ומרשימים של וויקס, שמתאימים לכל מטרה. כך שאתם לא צריכים להתחיל לעצב הכל מאפס במידה ואין לכם סבלנות או ידע. אתם צריכים רק לגרור מהסרגל את העיצוב שאתם הכי אוהבים ולהתאים אותו לצרכים שלכם.

בוויקס אין צורך להתעסק עם פלאגינים – שזה יתרון גדול. כל הסרבול המיותר הזה נחסך מכם.

כל הטמפלטים בוויקס מוצעים לכם בחינם לגמרי והם ברמה גבוהה מאוד. כמעט לכל סוג עסק קיים טמפלט ואתם רק צריכים להתאים אותו אליכם. שימו לב לא ללכת לאיבוד בין הטמפלטים, כי יש המון!


אתם מקבלים בוויקס כלים שיווקיים רבים שיעזרו לעסק שלכם כמו הכנת פוסטים לרשתות החברתיות, מערכת לביצוע תשלומים באשראי אונליין, התממשקות עם גוגל אנליטיקס ופייסבוק אדס, מערכת ניוזלטרים מתקדמת ואוטומיזציה.


גם למי שממש לא רוצה לבנות אתר, אבל יודע שהוא ממש צריך, יכול לבנות אתר בחינם ב-Wix ADI.

[Artificial Design Intelligence]

מערכת Wix ADI לומדת עליך בעזרת שאלון קצר ומיישמת את הידע הזה כדי ליצור את האתר המושלם לצרכים שלך. מתוך מיליארדי שילובים הכוללים פריסות, תמונות, טקסט, טפסים ליצירת קשר ועוד, Wix ADI בוחרת את הפיצ'רים המתאימים ביותר עבור העסק שלך ויוצרת לך אתר במספר דקות בחינם. לך רק נשאר להתרשם מהאתר ש- Wix ADI בנה לך ולשנות דברים ספציפיים במידה ואתה מעוניין.


התאמה רפסונסיבית למובייל. במערכת הוויקס אתה מעצב את גרסת המובייל בנפרד. למעשה, אתה מתאים את האתר שלך למובייל ביעילות ונוחות ויכול להסתיר אלמנטים שאין בהם צורך בתצוגת המובייל וגם להוסיף פיצ'רים שיקלו על המשתמש ליצור אתך קשר. דוגמה: הוספת כפתור ליצירת קשר בוואטספ, טלפון וכו'.

לסיכום, הדבר שאני הכי אוהבת בוויקס זה החופש לעשות מה שמתאים לך, אתה לא צריך להתעסק בקוד כדי לבנות לעצמך אתר. משהו לא מסתדר לך? תבקש שיצרו אתך קשר מהתמיכה ותוך 3 דק' תקבל שיחת תמיכה (לרוב תוך דקה אחת בלבד). האבטחה בוויקס מבטיחה שלא תיפול קרבן לפריצת האתר ומהירות טעינת עמודי האתר ממש מהירה. וויקס תמיד משפרים את המערכת ומייעלים אותה. למעשה, הם מאפשרים לבוני האתרים להציע שיפורים ואם יש מספיק תומכים לשיפורים האלה, הם עושים את זה.


אז שיהיה לכם המון בהצלחה, מחכה לשיתופים של ה- Stunning Website שלכם!


עדיין אין לכם אתר בוויקס? לחצו על הכפתור ותבנו אתר עוד היום!




האם המאמר הזה עזר לך?

מוזמנים להגיב ולשתף אותנו =]


58 צפיות

היי, אני תמי קטש

מרצה ומדריכה לבניית אתרים בפלטפורמת וויקס. זו הפינה שלי לחלוק אתכם את הידע שלי ולענות

על שאלות נפוצות בנושא

בנייה ועיצוב אתרים ב-WIX.

חוברת תמציתית וממוקדת שחיברתי לעוקבים שלי במתנה הכוללת תרגול לייעול

ומיקוד העסק שלכם.

Tami Katash Blog
Tami Katash youtube

שמים דגש על

הפרטים ה"קטנים"

bottom of page